miercuri, 22 februarie 2012

Saitul preferat


                                 
Atacul saiturilor de socializare pare a fi o epidemie, sau mai degrabă psihoză în masă. Am decis să nu aderez la clanul rinocerilor şi să-mi manifest sincerul respect faţă de un anume sait. De când sunt la jurnalism, saitul http://www.timpul.md/ a devenit preferatul meu, consider acest sait, care este varianta online al ziarului Timpul, una dintre  cele mai credibile şi echilibrate surse  de informaţie fie ea  economică, politică, culturală sau socială. Niciodata nu m-am întrebat de ce prefer acest sait, dar îmi dau seama că politica editorială a  acestui produs media se sincronizează cu ideile şi concepţiile mele despre anume probleme ale societăţii noastre. Îmi place că este un sait serios, cu informaţie de calitate, şi se fereşte de senzaţionalul care a înundat piaţa mass-media în ultima vreme. 
Ce, noi nu putem face pozele nostre?
Ce ar fi dacă nu le vom mai scoate de pe net ? 
Am acest sait în permanenţa deschis. Citesc cu regularitate editorialele lui Constantin Tănase. Deseori, comentez pe forum la anumite materiale, drept că mă mai încarc de nervi, dar asta nu conteză... În cele din urmă,  este un sait simpatic, vorbesc despre design-ul  său, şi analizând culoarea albastră care predomină pe întreg conceptul grafic, este o culoare care face ca cititorul să simtă libertatea şi curajul de a spune lucrurilor pe nume,  îmi dau seama că este un ziat-sait cu politica orientată spre dreapta liberală,  ceea ce nu face decăt să ma apropie de acest produs media.
CITIŢI http://www.timpul.md/ ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu